Waarom Knooppunt Delta steunen?

Als rechts-conservatieve, Zuid-Nederlandse culturele vereniging heeft de Knooppunt Delta doorheen haar hele bestaan nooit goed in de politiek correcte markt gelegen, wij zijn kritisch, gaan met onze stellingen tegen de gangbare mening in en stellen voor de weldenkenden de "verkeerde" vragen.

Op een onderbouwde en coherente manier gooien we de spreekwoordelijke stok in het hoenderhok, binden we de kat de bel aan, draaien we het mes om in de wonde, gewoon door te schrijven wat vele anderen wel denken maar niet durven zeggen. Pogingen om ons te stoppen resulteerden enkel in een nog grotere vastberadenheid om door te gaan.

Dat we vandaag al ruim dertig jaar aan onze weg kunnen timmeren hebben we niet alleen te danken aan de harde kern vrijwilligers die dag en nacht klaar staan, maar ook en vooral aan de mecenassen die ons financieel ondersteunen. Knooppunt Delta staat op haar onafhankelijkheid, onafhankelijkheid biedt ons de beste garantie dat we onze vrijheid te allen tijde kunnen vrijwaren. Het is dank zij onze mecenassen dat wij ons gedachtegoed zonder partijpolitieke, … inmenging of reclame-inkomsten op een voor iedereen betaalbare manier kunnen verspreiden.

Het door Knooppunt Delta uitgegeven tijdschrift; TeKoS is één van de belangrijkste manieren om minder politiek correcte schrijvers hun ideeën aan de man te laten brengen. Door de jaren heen vonden velen van hen hun weg naar onze redactie en nog steeds bieden wij jonge, scherpe schrijverstalenten de kans om te publiceren.

Voor ons, voor hen en vooral voor uzelf is Knooppunt Delta in deze tijden meer dan nodig.
Onderschrijft u waarvoor we staan en wenst u onze werking te ondersteunen dan kunt u dit doen door lid te worden van "DE KNOOP", een besloten genootschap dat Knooppunt Delta en de Nieuw Rechtse stroming in de Lage landen ondersteund.

Stel daarom vandaag nog uw kandidatuur voor een lidmaatschap in "DE KNOOP".